neděle 6. dubna 2014

SOUTĚŽ o 3 výtisky

   Konečně jsem se dostal k tomu, abych vyhlásil soutěž o 3 výtisky tohoto románu. Proč konečně? Protože vždy, když mi vyšla kniha anebo CD, spustil jsem soutěž ještě v den vydání. Ale jelikož jsem se rozhodl vyhlásit soutěž v podobě videa, musel jsem k tomu vyhradit společný čas můj a mého kameramana a pak vše ještě sestříhat, nahrát na internet a napsat k tomu článek.


   Soutěž o 3 výtisky tohoto románu jsem tedy spustil přesně 6. dubna 2014. Její trvání je omezeno do mých snad úspěšných státnic, tedy 5. května 2014. Soutěžní video si můžete spustit zde, ale upozorňuji, že tento článek není soutěžní!
   Soutěžní článek najdete na stránkách autora knihy, pro vložení komentáře však stačí přejít SEM. Zbývá už jen přiložit svou odpověď do komentáře a pak už jen čekat, zda zrovna vy nebudete tím šťastlivcem.

Žádné komentáře:

Okomentovat